Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Ο ΤΕΚΕΤΖΗΣ




Τραγούδι του Σπύρου Περιστέρη που ερμηνεύει ο Ζαχαρίας Κασιμάτης



Είμαι φίνος μάγκας πρώτος τεκετζής
είμαι φίνος μάγκας πρώτος τεκετζής
είμαι και μαγγιώρος έξτρα μπαρμπουτζής
είμαι και μαγγιώρος έξτρα μπαρμπουτζής

Αργιλέ φουμάρω με τη γκόμενα
αργιλέ φουμάρω με τη γκόμενα
κι οποιανού χρωστούσα του τα 'πόμεινα
κι οποιανού χρωστούσα του τα 'πόμεινα

Ολοι με φωνάζουν μπαρμπουτζή καλό
ολοι με φωνάζουν μπαρμπουτζή καλό (εννοει κολλαει τα ζαρια οταν τα ριχνει)
γιατ'έχω κορόιδα και τους τα κολλώ
γιατ'έχω κορόιδα και τους τα κολλώ

Οταν είμαι σώτος με πολλά ψιλά
όταν είμαι σώτος με πολλά ψιλά
όλη η κοινωνία με τα με γλεντά
όλη η κοινωνία με τα με γλεντά

Κι όταν είμαι ντέρτζος παναίτσα μου
κι όταν είμαι ντέρτζος παναίτσα μου
βρίσκει τον μπελά της η μανίτσα μου
βρίσκει τον μπελά της η μανίτσα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: